Gå til innhold

Er det flere som ikke kjenner livmoren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På min egen side står det nå at jeg skal kunne kjenne livmoren godt utenpå magen - og at den er like stor som hodet til en nyfødt baby. Jeg kjenner ingen ting, og nå begynner jeg å bli litt redd for at ting ikke har vokst og utviklet seg som det skal ...

Er det flere som ikke kjenner den?

Jeg er i uke 15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke jeg kjnte den før rundt uke 18.

Skrevet

Jeg kjente ikke livmoren før i uke 19-20:) da plutselig kjente jeg den kjempe godt:)

Skrevet

Jeg hadde ikke sjanse til å finne den :P Fikk sammboern (ambulangsearbeider) til å kjenne etter og han fannt den med en gang... men selv om jeg viste hvor den var syntes jeg det var vannskelig å få den til å stemme med beskrivelsen av hva jeg skulle kjenne... Så det er nok sikkert forskjell på oss der også :)

Skrevet

Sist kjente jeg den ikke før jeg var godt over halvveis i svangerskapet, men denne gangen kjenner jeg den godt. Mulig det er fordi jeg har gått ned så mye i denne graviditeten, ikke vet jeg :)

Skrevet

Aner ikke hva jeg skal kjenne etter engang!

Skrevet

jeg er også i uke 15 og tror jeg kjenner livmoren. Det er ihvertfall noe "nytt" der som er ganske ubehagelig å ta på. Ikke direkte vondt, men rar følelse.

Skrevet

Jeg er ANDREGANGS i uke 14 og kjenner INGENTING.

Så dette tror jeg er veldig induviduelt..selv om jeg er tynn som fjøla, kjenner jeg ingenting når jeg ligger på ryggen engang..vi er nok bare heldige jenter:)

Skrevet

Jeg er i uke 16 og har ikke kjent noe.. var til jordmor i går, hun fant den selvfølgelig med en gang. For det første har jeg kjent for langt nede og for det andre så hadde jeg bakovervendt livmor noe som førte til at den øverste kanten ble mer diffus som hun sa... Hun viste meg hvor jeg ville kjenne den så nå får jeg til det på egen hånd ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...