Gå til innhold

"Verdens beste gutter er mine" er du her ennå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg så deg her om dagen jeg? På fredag ettermiddag var det vel. På kjøpesenteret "våres". Du ropte på eldstegutten og hadde en liten en i vogna som sikkert var sulten:-)

Var det deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er meg du mener så kan det sikkert stemme det. Blir lenge til neste gang jeg tar med meg begge på strandtorget alene for å si det sånn.

Skrevet

Ja, det er deg jeg mener ... Skrev litt feil jeg..Hehe... så du meg? Du så LITT stresset ut, og jeg kan skjønne deg ja..Jeg stod utenfor Narvesen med begge jentene mine... Rart å se folk som man har snakket med på nett bare..

Skrevet

Jeg tror ikke jeg la merke til noe den dagen, var veldig fortumlet for å si det sånn.

Skrevet

Hehe:-)))) Du så faktisk rett på meg, men tenkte nok ikke over meg..

Skrevet

ops. da får jeg skylde på ammetåka.hihi

Skrevet

Ikke sikkert du vet hvem jeg er engang:-) Bare la merke til at du ropte på gutten jeg.. Og så deg i avisa da minsten ble født, du la inn innlegg her om at du hadde født, så da skjønte jeg at det var deg:-)

Skrevet

Hvor bygger dere forresten? Vi bygger også og skal òg flytte om ca 3-4 uker.. På Jørstadmoen. Mye stress om dagen gitt.

Skrevet

bygger i Øyer og skal flytte i de tidene der vi også. Håper vi er inne i begynnelsen av juni. Merker stresset ja. Men prøver ikke å stresse for mye for da merker jeg det på melkemengden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...