Gå til innhold

Hva er det beste slanke middelet du har prøvd? eller vet om...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser så mange i bladene nå...lurer bare hva som gjør noen bedre enn andre...

30 days

noka dietten

herbalife

bio....ett eller annet...tabletter

cla....

hva svarten liksom...hva gjør det ene bedre enn det andre egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trening og kostholdsendring.

Skrevet

Nå skal jeg ikke komme å "drepe" alle forhåpningene dine, men min erfaring er at det i bunn og grunn er en livsstilsendring som er det eneste som hjelper. Personlig har jeg gått på Grete Roede-kurs, med gode resultater (minus 20 kg).

Problemet til disse ulike slankemidlene er at du går raskt ned i vekt, og går raskt opp igjen når du har sluttet å bruke dem (for man kan jo ikke gå på slike dietter resten av livet heller...), og kanskje litt ekstra også pga sultfølelsen du har kjent under prosessen.

Nå vet jeg selvsagt ikke hva slags slanking det er snakk om, hvis du bare skal ned et par kilo for å komme inn i bunaden liksom, så er dette sikkert helt greit, hehe! Lykke til uansett :-)!

Skrevet

Karboblokker. Kjøpte det fem uker før dåpen, og gikk ned 5 kilo som planlagt :) Uten å endre kostholdet/aktiviteten.

Skrevet

nå lurte jeg på av de jeg skrev da....

har en venninne som har kjøpt 30 days, cla, den derre bio...bio ett eller annet...og en ting til...bare tenkte, er det så lurt å blande alle disse ilag da?

Skrevet

Har god erfaring fra pulverdietter. Få kalorier og kiloene renner av. Etter å ha nådd ønsket vekt bør man jo legge om kostholdet.

Skrevet

De testa flere av de produktene du har nevnt, på TV 2 Hjelper deg forrige uke, og alt er BARE TULL!

Ingen av de som hadde noe særlig effekt.

3 testpersoner testet 3 stk slankemiddel, og på 8 uker gikk de TILSAMMEN ned 3,8 kg!

Så nei, her må det trening og kostholdsendring til ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...