mamma 35 Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Har hatt så vondt i den brede ryggmusklaturen nå i flere uker og får aldri tøyd skikkelig ut der....Liksom ingenting hjelper. Så idag var jeg å kjøpte tigerbalsam slik at gubben skulle få massere meg og fjerne vonde/ømme muskler. Men neida-leser pakningsvedlegget der det står at det kun skal brukes av gravide i samsvar med lege?? Noen som har erfaringer? Er dette bare en for sikkerhets skyld tekst som står overalt hvor ting ikke er skikkelig testet. Og i hva kan egentlig være farlig med tigerbalsamen?
pusi og lille pusi:) Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 hæ?? står d d??? hadde ei gammel flaske heime(mange år), der sto d ingenting om at vi ikke kunne bruke d uten å ha hørt me lege..
Fornøyd med tøybleier Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Jeg sliter med migrene og håpet at jeg kunne bruke tigerbalsam for å lindre smertene når jeg ikke kunne bruke medisiner. Jordmor ba meg prøve å ikke bruke det, men om jeg måtte så skulle jeg bruke veldig lite og langt unna magen (øverst i nakken var visst ok). Jeg vet ikke hva det er men det er mye eteriske oljer tror jeg i tigerbalsam. Noen sånne skal man ikke bruke når man er gravid. Men jeg tror heller det er at dette ikke har blitt testet, så man vet ikke hva slags virkning (eller om det har noen virkning i det hele tatt) på foster. Det står ikke på selve krukken men i pakningsvedlegget at gravide ikke skal bruke tigerbalsam. Så hvis du hadde en krukke stående er det ikke så rart at du ikke fant den teksten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå