Thea født feb09. Termin mai11 Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Har i følge ELtest EL i dag. Har har sex de 3 siste dagene (sist i går kveld) behøver vi i dag da? kan vi vente til i morgen eller er det lurest av oss og hoppe til køys i kveld også?? Unnskyld åpenheten men ble litt usikker??
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 tror de er annenhver dag så spunken "kommer seg"... de skal holde men folk sier veldig variert men en gang om dagen er hvertfall nok....
My_my Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Hvis du har EL i dag, så hadde du det sannsynligvis i går eller i morgen også. Svømmerne kan jo overleve i 96 timer, så sånn sett skulle det jo holde med i går kveld og i morgen, men hadde jeg vært deg hadde jeg hoppet til køys for å være helt sikker:) Lykke til!
Thea født feb09. Termin mai11 Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2008 Ja vi får gjøre det:) Han jobber ettermiddagen så det er han som kommer sliten hjem ikke jeg hehe... Får varte opp litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå