#3påvei Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Har hatt en MA for 4 uker siden. Etter 2 uker var jeg på kontroll, da var livmoren 12 cm, jeg fikk noen nye tabletter for at den skulle trekke seg mer sammen og få ut evt. rester. Men nå lurer jeg på hva som er vanlig. Gynekologen sa at det var en grense på over 15 - da ble det som regel utskraping. Noen som vet ? Et annet spørsmål - jeg har nå blødd i 4 uker, men tror jeg har fått mensen oppi det hele - der kjennes iallefall slik ut på kroppen - er det i det hele tatt mulig, eller er det blødninger enda ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå