mimmi!! Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 at det er noe i magen,sånn fysisk altså Nå merker man at det er en liten kul der?er man hard over skambenet så tidlig som 6 uker?kan klemme litt inn da men det er fortsatt "hardt".håper dere forstår spørsmålet;)
Gjest Mammamoms Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Heisann! Man sier at rundt uke 12 kommer livmoren fram fra livmoren, og da kan man nok begynne å kjenne noe, kanskje. Jeg er 10+6 i dag, og har ikke kjent noe, men gjett om jeg følger med! :-) Det kan selvfølgelig variere litt når dette skjer, men du må nok vente litt til.
Gjest Mammamoms Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Heheh, så på det jeg skrev; "livmoren fram fra livmoren". Jeg mener selvfølgelig livmoren fram fra skambenet. Ja, man vil så gjerne kjenne at det skjer noe der, men så lenge man ikke kan det, må man bare smøre seg med tålmodighet så godt man kan. Lykke til videre! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå