Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

at det er noe i magen,sånn fysisk altså;)

Nå merker man at det er en liten kul der?er man hard over skambenet så tidlig som 6 uker?kan klemme litt inn da men det er fortsatt "hardt".håper dere forstår spørsmålet;)

 

Videoannonse
Annonse
Gjest Mammamoms
Skrevet

Heisann!

 

Man sier at rundt uke 12 kommer livmoren fram fra livmoren, og da kan man nok begynne å kjenne noe, kanskje. Jeg er 10+6 i dag, og har ikke kjent noe, men gjett om jeg følger med! :-) Det kan selvfølgelig variere litt når dette skjer, men du må nok vente litt til. :)

Skrevet

takk for svar:) utålmodig....

:)

Gjest Mammamoms
Skrevet

Heheh, så på det jeg skrev; "livmoren fram fra livmoren". Jeg mener selvfølgelig livmoren fram fra skambenet.

Ja, man vil så gjerne kjenne at det skjer noe der, men så lenge man ikke kan det, må man bare smøre seg med tålmodighet så godt man kan.

 

Lykke til videre! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...