vesla_83&tuppeknuppa Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 min lille snuppe hikker rett som det er, og jeg har ikke tenkt så mye over det før NÅ når jeg fikk en mail fra pampers som jeg satte meg ned og leste på...der står det at man skal kontakte helsestasjon eller lege om barnet hikker...å da tenker jeg hjeeelp, er det virkelig ikke normalt at de hikker?? blir litt bekymra merker jeg, for da bør jeg få sjekka vesla mi...hu er 18 dager by the way..
Labambie Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Ja,husker den mailen... Men da hikka tilfeldigvis snuppa på neste kontroll og helsesøster sa det var helt normalt... Jeg regner da med det?? Har ikke tenkt så mye over det etter at hs sa det var vanlig.. Hun er straks 4 mnd,og hikker minst en gang pr dag.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 har aldri hørt at man skal kontakte lege eller hs om barnet hikker ?? hu hikket masse i magen, og hikket innimellom når hun kom ut. nå hikker hun en gang i blandt bare.. men det gjør jo jeg også
mams-til-tre Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Helt normalt å hikke... Hvis alle skulle gå til legen hver gang babyen hikket, så hadde ikke legen hatt annet å gjøre
vesla_83&tuppeknuppa Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2008 å da begynte faktisk lille snuppa å hikke akkurat nå som jeg begynte å bekymre meg.....hehe.. syns det var rart om det var unormalt serru.. men da er det jammen håpløst å sende ut en mail hvor det står at man skal kontakte hs/lege om de hikker!!!!!! argh, får jo en uvitende nybakt mamma til å bli overnervøs...fysh!!!!
mams-til-tre Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Skjønner ikke hvorfor de sender ut sånn til folk, men ikke bry deg om hva som står der. Babyen din hikker, og det gjør alle andre også
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 min hikker mye! Og jeg nevnte det for hs en gang og det var helt normalt.
vesla_83&tuppeknuppa Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2008 takk for svar, da engster jeg meg ikke for det lenger!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå