Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 mange sier jeg kan begynne med velling til datteren min , snart 3 mnd.. morsmelk å litt grøt pulver i... flere som gjør dette??? full ammer jenta, men har kjøpt inn morsmelk erstatning som er klar til å drikkes.. kartong.. kan dette gies hele boksen eller må dette skje gradvis tivenning ex noen spiseskjeer med og så øke etter noen dager?? kjekt å a dette på luringen så pappan kan gi henne. de gangene jeg ikke pumper meg...
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Det er en grunn til at det står FRA 4 mnd på den boksen med grøtpulver!!!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 jeg ville ventet til du merker at hun ikke blir mett, f eks spiser mer en 5 ganger om natten. er utilfreds og blir raskt sulten etter pupp el.l. ingen grunn til å begynne med grøt før det. ville ikke utsatt magen for vellig så tidlig heller. om du vil gi henne vellling fordi du skal kunne gå fra henne og ikke gidder pumpe... prioriter henne nå tenker jeg da- eller venn henne på mme.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Jenta mi er fire mnd idag. Vi har begynnt med tilvenning på maisgrøt/velling for tre uker siden. Vi begynnte fordi hun er så dårlig til å legge på seg. HS sa at vi bare kunne begynne, det tar jo lang tid før de er oppe i en full porsjon. Blander maisgrøten md mm vi da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå