Får 2 tette Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Skal bestille noen barnebøker. Har et gavekort som går ut nå. Noen som har noen anbefalinger? Har en gutt på 6 mnd. Fint med noen forslag på bøker han snart vil like! Håper på mange svar! Takk
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 vi har fått et par bøker med bilde av dyr, "min første dyrebok" o.l. som vi lager dyrelyder til, de er skikkelig poppis! nå holder det å si møø eller mjau osv, så kommer smilet og latteren har også fått noen eventyrbøker som vi leser litt fra på kvelden. sambo leste litt for henne i dag, hun sovnet nesten med en gang. ellers syns jeg de "emma" og "thomas" bøkene er søte (thomas skal til legen/tannlegen, emma får en lillebror osv... fine til senere) og ole brum blir jo en slager etterhvert da..
ruffen Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Barbapapa! ) Det har slått skikkelig an her. Fine farger og festlige figurer. Men hvis du mener bøker som en baby skal "lese" selv, bør du gå for de med tykke sider og store bilder, enten foto eller tegninger med klare farger.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Jeg ville nok bestilt de store klassikerne som f.eks Pippi, Emil, Kardemommeby, Karius og Baktus, Asbjørnsen og Moe etc. Dette er bøker barna har glede av i mange år.. Skjønner du vil ha bøker som han har glede av nå, men jeg ville personlig bestilt noen av disse. :-)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Hei jeg studerer barnelitteratur og vil anbefalle dissE: Neimen Benny Jamen Benny Nøff Nøff Benny (barbro lindgren)
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Jeg kjøpte ei kjempefin bok her i vinter som heter "fra Disneys eventyrlige skatter". I denne finner du 12 eventyr: Peter Pan Bambi Askepott Tornerose Pinocchio Den stygge andungen Julenissens verksted Snehvit og de syv dverger Barn i lekeland Noas ark Alice i eventyrland Dumbo Det er KJEMPEFINE tegninger i boken, og det er skikkelig morsomt å lese disse klassikerne! Vi har masse glede av den. Store bokstaver er det og, slik at det er lett å lese fra den, med barnet på fanget :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå