Jelly Belly Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Vi vurderer å kjøpe denne bilen, noen med erfaringer???
Miss Dynamite Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 utrolig god å kjøre, pen å se på. stor plass (selv om den ser liten ut) god komfort. føler seg veldi trygg med.. anbefales :D
Hilde_85 Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Den har kommet godt ut i div. tester og! Ikke at vi har, men jeg har en gubbe som drømmer om ny bil. Så den var en av de han syns var aktuelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå