Gå til innhold

Hjelp ang lån.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye i billån kan jeg få om jeg tjener ca 300.000 i året?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anyone?

Om ingen vet, kan noen legge det ut på skravle?

Skrevet

Kommer vel an på hva du har av lån ellers, og hvordan livsoppholdsutgiftene dine er. Umulig for noen her å spå hva slags lån du får. Gå til banken!!!

Skrevet

Har ringt banken, men de har ikke tid før etter 27.mai. Bare spørr,jeg.... Har ingen lån ellers og ingen faste utgifter.

 

HI

 

 

Skrevet

Rundt 900 000, vanligvis regner bankene at man kan få 3 x brutto inntekt.

Skrevet

900,000? I billån? Kan man ta så mye?

Skrevet

jeg vil tippe på 100 000kr viss du ikke har andre betydlige lån fra før... kommer jo også ann på hvilken bil du skal kjøpe, om det er en nyere modell så kan dem ta pant i bilen og da ligger du litt bedre ann....

 

kommer jo også ann på hva du selv mener du kan klare å betale i månden da..........

Skrevet

det er en 05 mod. koster 240.000...har leilighet i sikkerhet.

Skrevet

på en 05 mod. kan du få 12 års nedbetaling så da klarer du det sikkert i månden.... men uten egenkapital vet jeg ikke... sambo drog på det å mener at bankene ikke ville bli så happy, men kommer ann på hvor grei økonomien din er ellers kanskje.... men bare rein tipping herfra:)

Skrevet

Tusen takk for svar (tipping) :)

 

Får slenge inn en søknad så får vi se....hååååper jeg får lånet!!! :)

Skrevet

hehe, leste ikke innlegget godt nok:) Men samlet kan du ha 900 000 i lån, hvor mye de vil gi deg i billån kommer vel litt an på hva slags boutgifter du har og slikt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...