Gå til innhold

sv utenfor livmor, andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei forige sv hadde jeg uten for livmor. resultatet er jo at jeg måtte opperere. og det endte med at de måtte fjærne den ene egglederen.

jeg har ikke prøvd å bli gravid etter dette. men nå er tiden kommet og vi ønsker å gjøre nytt forsøk.

det jeg lurer på er, hvordan er sjansene mine. noen som vet noe om dette, eller som har erfaringer med å prøve å bli gravid med kunn en eggleder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. har opplevd d samme som deg for litt over en mnd siden. Vi begynte prøvingen med en gang etter første mens etter operasjonen. Det klaffet ikke på første forsøk etter operasjonen,så vi er nå igang med 2pp etter operasjonen.

har blitt fortalt av en venninne som har opplevd d samme 3 ganger, derfor hun hadde dette tre ganger var fordi at dem fjernet ikke den skadede egglederen.

Hun fortalte ihvertfall at vi har like stor sjans ennå for å bli gravid. Men d spørs jo hvordan eggløsningen blir da. Som regel har man eggløsning på annenhver side. Så en skulle nesten tro at vi var fruktbare annenhver mnd.. men har ikke no skikkelig svar til deg, får bare håpe og tro at vi slipper sånn igjen og at d klaffer for oss snart :)

Skrevet

Hei. Jeg hadde dette for noen aar siden og tok en laaang proevepause etter det.. Naa har vi startet igjen og etter 10pp er det forsatt ingen graviditet. Jeg leste et sted at det er 30% mindre sjanse for aa bli gravid naar man har hatt dette... Men som ire sier, faar bare haape og tro at det klaffer for oss snart!

Skrevet

takker for svar.

jeg spurte ikke legen etter på om akurat dette. skulle kansje gjort det men hadde litt annet å tenke på da. men nå er jeg og mannen min klare for nye forsøk. lykketil til dere også og håper spirene våre setter seg der di skal og om ikke så alt for lenge.

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...