Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 vite! er hvit på brystvorte"tuppen" min! og det svir litt ja.. noe galt fatt eller er det normalt???
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Kanskje det er sopp? Skal ikke si det for sikkert altså, men hørtes litt sånn ut...?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 høres ut som trøske. slå det opp på nettet. se om ungen din er hvit i munnen også. ikke falig, men ikke så kult å ha på puppen. kan hindre amminga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå