Gjest Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Noen som vet hvordan det går med dem? Uff, tenker masse på lille Jesper, håper så inderlig det går bedre med han. *sender masse varme tanker og klemmer til dem*
"husmor"med lille Nora Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 det gjør eg og! tenker mye på dei!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 for noen dager siden ble vi oppdatert av ei som kjenner henne her inne.de sliter med samme og jesper er veldig syk.han er heldig og for han har en mamma og en pappa som gjør det di kan og elsker han..
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Uff det er så trist:o(( Håper så inderlig på et under for den søte lille gutten. Varme gode lykke tanker sendes!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Oppdatering fra Gøril... 11:44 9.05.2008 Da har jeg snakket med henne, og det var helt greit at jeg oppdaterte litt her inne til alle dere som tenker på den lille familien... Jesper er fremdeles på St.Olavs, har vært innlagt der lenge nå. Ligger på cpap nesten hele tiden. Han har mye smerter og pustebesvær stakkaren... Nå får han antibiotika for lungebetennelse og masse inhalasjoner og smertestillende pga rhinovirus. Legene tror han vil klare seg over denne kneika, men ingen vet hvor lenge Jesper har igjen å leve. Jesper er en så utrolig nydelig gutt, og har verdens beste mamma og pappa. De står på for ham døgnet rundt, og elsker ham over alt på denne jord. Det er en hard og brutal verden vi lever i.... Og når man er så heldig å ha et friskt barn skjønner man virkelig hvor heldig man er. Man lærer seg å sette pris på hvert øyeblikk i hverdagen. Fortsett å sende gode tanker til lille Jesper jenter... Sunniva78
heldigec Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 Du må hilse Gøril og si at det er MANGE her inne som tenker på dem!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 han har vertfall en helt fantastisk mamma og pappa!! tenker myye på dem. og dere som snakker med dei. så må dere hilse sååå mye fra alle!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå