Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Er det noen Oslomødre (ev. omegn) som har lyst til å treffes for trilletur med café? Eller lunsj i en park en fin dag? Jeg har en gutt på snart 8 måneder, og kunne tenke oss å treffe andre.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Ved Manglerud. Trenger ikke å bo nærheten egentlig hvis man i stedet kan møtes i byen. Dra til Frognerparken, lunsj i Botanisk hage ol.
Mojo med trollungen Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Hei holmlia jente her med tulle på 5 uker, i dette flotte været er jeg ute å triller hver daf, men alene... så JA kunne gjerne tenkt meg noen å trille med )
izabell Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Vi kunne kanskje avtale å treffes.. Hva med neste uke (litt opptatt denne uken), f.eks mandag? HI
Mojo med trollungen Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Hei ja vi kan jo se nærmere på været til neste uke, lunsj ute i regnvær frister ikke hehe så sant dt er opphold på mandag har jeg ingen planer )
izabell Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Hei! Ja enig. Vi kan sende hverandre personlig melding i løpet av helgen når vi vet nærmere. ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå