Gå til innhold

noen som driver med hest her...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hva slags hester har dere?

selv har jeg ei kaldblodshoppe( åring )som jeg har avla frem sjøl og ei frieser hoppe.

gleder meg til sommer med lange lyse kvelder,da skal jeg ri masse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en dølagamp og ei lita shettispie:-)

Skrevet

Har en døl, og en islandsåring:)

Skrevet

Har ei kaldblodshoppe :) Hatt ho i 8år nu :) Måtte gi mæ me ridninga nettopp.. bare 5uke igjen te lille beibisen kommer :) Regne me æ e fort tebake i salen, sist gikk d 3 uke etter ks :)

En gang hestejente alltid hestejente :)

Skrevet

Har ei varmblodshoppe..;)

Skrevet

Har drevet på med hest i mange år, og hatt mest kladblodsvallaker.. Men ifjor hadde eg en pinto faktisk..

Skrevet

har drevet med hest siden jeg var 6år,hadde varmblods å mini shettis.savner så sinnsykt å gå i stallen nå,men har ingen stall i nærheten å gå i :(

Skrevet

Var egentlig på vei i seng, men kan ikke hoppe over hestespørsmål! Jeg hadde en nydelig hannoveranerhoppe tidligere. Nå har jeg nettopp kjøpt meg ny hest. En kjempefin Oldenburgerhoppe. Jeg rir mest dressur. En skikkelig dressurhobbyhusmortante=) Hest er best!

Skrevet

Har drevet med hest hele livet, men har ikke egen hest akkurat nå, da jeg solgte min kaldblodshoppe akkurat...

Men har hest hjemme hos mamma og pappa, og der vil det sikkert alltid være hest, men må innrømme at interessen min har blitt dårligere de siste årene...

Har drevet med trav vi da...

Skrevet

Ja, i aller høyeste grad.

Har drevet med både trav og ridning, nå kombinerer jeg dette ved å ri travere. Vi hadde starthester OGP helgen, så de er ikke helt nedsnødde heller:)

Skrevet

Jepp. Islandshest her, 8 år gammel vallak. Drevet med hest i over 20 år og har hatt flere forskjellige, men islandshesten har kapret hjerte mitt. Også en flott hest til jenta mi på 4 år som kan sitte under magen hans og gi han gress mellom forbeina. Stor hobby for dem begge.

Skrevet

har for tiden 4 stykker.

pinto hingst, pinto hoppe, DV hoppe, og en fjording hingst.

har 7 dager jen til termin, så ridning blir det dårlig med.

men tar meg gjerne en tur med kjøre tur nå tiden strekker til.

ellers steller jeg dem fortsatt selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...