Gå til innhold

Er han sjalu, eller bare helt teit????

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en x, og det er ikke kjempe lenge siden det blei slutt. Han har ny dame, og jeg er singel(tror han, jeg har noe på gang med en). men til saken, han har hele tiden spurt meg om jeg har sex med noen, om jeg er ute med noen osv... jeg har sagt at jeg har hatt sex med en person etter han, og dette her virker det som at det plager han. Han mener det er ikke noen big deal, men han har mast om dette her så mange ganger, og senest i går. Han han sagt til meg at det ikke blir meg og han, men hvorfor holder han på sånn da? jeg har å sagt at jeg ikke vil ha han tilbake, bare for å la han tro at han ikke er intr for meg mer. Men jeg vil jo ha han da....men det trenger ikke han å vite. Jeg orker bare ikke bli såra, når han driver å gir meg falskt håp. Men er han sjalu, eller bare teit? Han maser jo hele tiden om jeg er ute med noen osv...som jeg skreiv over her....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å spørre rett ut?

Be ham slutte å bry seg om det om han ikke er interessert i å ha noe forhold. Han har ingenting med hvem du har sex med.

Skrevet

synes du skal holde vekk fra han mens leken er god jeg..

uansett så må du komme deg videre i livet!

Hvorfor skal han få ha ny dame og ikke du type?

Han høres veldig teit rett og slett og ikke noe annet enn det.

Hvis han ikke hadde hatt dame, så hadde jeg kanskje trodd at han er sjalu og kanksje fremdeles glad i deg, menn at han kanskje trenger litt tid for seg selv...

Du må våkne og bare gi f...n i han.. det eneste målet hans virker å være litt maktsyk ovenfor deg, fordi han med sikkerhet vet at du fremdeles har varme følelser for han ;P

Neste gang han masser, så sier du bare at det har han ingentig med og burde heller passe sine egne saker..!

Skrevet

Jeg har sagt til han at jeg ikke vil ha han, og jeg er iskald mot han sånn ellers... så ingenting tyder på at jeg vil ha han da....

HI

Skrevet

Begge deler. Både teit,sjalu og litt vel kontrollerende...? Be han om å passe sine egne saker, han har vel ingenting med ditt sexliv å gjöre. vet hans nye dame at han driver å maser på deg om det?

Skrevet

skjønnner og det er jo bra at du er så sterk..

si det til dama hans..

det virker som om han skal ha i bådde pose og sekk... hadde vært deilig om han mistet henne også :)

Klem til deg og blås i han tullingen der ;P

Skrevet

Wiiiiiiiiiiiii Psycho-alarm!

ville holdt meg unna en sånn tulling, ja

Skrevet

Jeg signerer 20:38. Dette tyder på et EKSTREMT kontrollbehov. Kom deg vekk!

Skrevet

Hvorfor gidder du å svare på sånt? Det har vel ikke han noe med. Eksen så at jeg hadde fått p-plaster etter at jeg flytta ut. "Jasså, skal du ha sex med noen?" Som om at det var hans bissniss i det hele og det store. Barnslig.

Skrevet

Høres ut som om han har vanskelig for å gi slipp på deg.

Du får bare begynne å si klart ifra at dette er ditt liv,og at du vil ha enkelte ting for deg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...