Lykkeliten86 Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 har dere dessert rett etter maten i dåpen/navnefesten ?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Ikke med en gang.. rydder jo vekk maten. Skravler litt innimellom. Noen unger som skal ha litt oppmerksomhet og kanskje ny bleie og så blir det kake og dessert etterhvert... Tar det når det føles naturlig jeg..
allegodetingertre Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Vi hadde ikke dessert, kun kaker og kaffe.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 hos oss blir det ikke servert mat, kun kaffe og kaker. Navnfest først, så hjem til oss på kaffe og kaker etterpå - det får holde
Blå + en i magen Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Har koldtbord, ikke dessert. Blir kaker og kaffe etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå