Gå til innhold

Roya Alice skal tulla vår hete:)Hva synes dere??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg synes det høres ut som ett bilmerke eg. Alice kan jo være fint men Roya var bare rart.

Skrevet

Siden du nå spør.... Alice er jo et helt fint navn, men Roya var en smule spesielt - og ikke så veldig pent synes jeg... Minner om røya... Men jeg liker ellers hverken Roy eller Ronja jeg da.

Skrevet

Ville nok godt for bare Alice, jeg også. Alice er et kjempefint navn. Populært i Sverige, men ikke så vanlig her i landet. Kjenner ei lita Alice på fire år som kler navnet sitt veldig godt. Roya var bare rart.

Skrevet

Har aldri hørt Roya før, likte det ikke noe særlig... Men Alice er pent.

Skrevet

Jeg liker heller ikke Roya. Alice er helt greit.

Skrevet

Likte ikke Roya... ikke så keen på Alice heller. Her uttales det Allllise... Og minner om Who the .... is Alice?

Skrevet

Alice synes jeg er helt greit, men Roya minner meg om et hundenavn.

Skrevet

høres ut som du tror hun er en kongelig....

Skrevet

Jeg leste bare RoyaL Alice. Ikke helt heldig.

Skrevet

Stygt. Høres ut som Royale Alice, ikke en bra kombinasjon. Alise (med s) alene er ok.

Skrevet

Roya Alice er ikke fint,men om dere liker det,så kall henne det..Hvis hun en gang får en bror kan han hete Troy Aron.Bra match:

Roya Alice og Troy Aron;-)

Skrevet

Ehhh... Seriøst?? Husk å tenke på at ungene en gang skal bli voksne og ut i arbeidslivet. Advokat Roya Alice? Og med et så utenlandskpreget fornavn, MÅ etternavnet være like eksotisk.. Blir liksom ingen schwung over Roya Alice Olsen...

Skrevet

Helt ærlig - kustygt :(

Skrevet

dette kan ikke være seriøst. tenk på når hun skal si navnet sitt. vil jo høres ut som hun heter Roy Alice...............................

Skrevet

så bra at dere har valgt ett så stygt navn, da er det jo ikke så mange som tar de fine navna.

kjør på.

Skrevet

Syntes Roya var tøft jeg... og det er faktisk 54 stk. som heter det i Norge, så det er jo ett navn. Alice synes jeg også er fint, men ville ikke hatt de to sammen. :P

Skrevet

Når det er sagt var det ganske tøft - men forutsetter at dere uttaler det AlisE, og ikke Allis.

Skrevet

Siden du spør... helt "kårni".... !!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...