Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM er i dag...........

Stille foreløpig, men nå kommer det vel snart. Skal vente med test til jeg ser hva som skjer. Er i 8 pp. Sukk* Slitsomt. Dårlig følelse, derfor jeg utsetter.

Hva betyr forresten tallene - 4+2, 5+ 0 osv?

Og en ting til.

Når streken er svak på graviditetstestene, kan det være at man ikke er gravid da? Jeg hadde svak pos i vinter, og var 2 uker for sen med tanterød, men begynner å tvile på om det var noe der i det hele tatt. Fikk jo mens til slutt - veldig kraftig og vond. Kanskje SA? Går det an å teste positivt selv om man ikke er gravid?

Mange spm..

Litt frustrert nå ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sier at det ikke skal gå ann å teste falsk positiv med cb hvis ikke testen er ødelagt på en eller annen måte, men da vil jo heller ikke teststreken komme opp.

4+2 betyr at det er 4 uker og 2 dager siden første dag i siste mens før befruktning...:)

Skrevet

En cb test vil kunne slå ut 4 dager før ikm! 4+2 betyr at en har 4 fullgåtte uker plus 2 dager så det vil si at man da er i uke 5!

En strek er en strek, enten kjemisk graviditet, SA eller MA! Men siden det var kraftig og vondt og to uker på overtid var det nok en SA!

Håper det hjalp deg litt!Klem

Skrevet

Takk:)

Jeg tar det som et positivt tegn at jeg faktisk har hatt en SA, det betyr i alle fall at det ikke er helt dødt inni der!

Skrevet

Jeg er ikke ekspert, men jeg vil jo tro du kan teste i dag, siden det er ikm. Så klart, noen produserer jo ikke så mye hcg til å begynne med, så da er det jo ikke sikkert det slår ut på noe test, men sjansen er jo stor da!

Tallene 4+2 og sånt, er hvor langt man er på vei. 4+2 betyr 4 uker og 2 dager siden første dag i siste mens, og man er i sin femte uke. 5+1 er 5 uker og 1 dag på vei, og man er i sin sjette uke.

Ang graviditetstest, så vil jeg si at en strek er en strek og du er gravid selv om den er positiv! Man produserer jo ikke hcg som testene sjekker dersom man ikke er gravid. Så jeg vil tro du hadde en sa i vinter ja...

Lykke til:)

Klem fra meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...