Gå til innhold

Symptomer/ingen symptomer...hva sier dere jenter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er mangen som ikke har hatt symptomer,eller bare litt...

Og evnt hvor langt dere var på vei når dere fant utav at dere var gravide,fikk symptomer ;);)=)?

 

Føler bare murringer nederst i magen,ellers ingenting:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg visste det bare jeg...så kom symptomene litt etter litt uka etter jeg forventa TR.

 

:)

Skrevet

okaj,håper det er slik for meg også:)

Skrevet

Jeg testa pos før jeg rakk å skjønne noenting (3 dager før tanta skulle komme) etter det fikk jeg noe stikking i magen og utrolig ømme bryst!!! så gikk dette over og siden har jeg ikke merket annet enn at magen vokser, og etter uke 20 begynte jeg å kjenne liv. nå kjenner jeg liv å røre nedi der hver dag, er 28+5 men ellers ingen andre symptomer faktisk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...