Gjest Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Hvordan går det med deg og jobbsøking da? Fått noe napp på vgs?
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Har ikke hørt noe enda, nei... Ryktet sier at de ikke begynner før i slutten av mai, men jeg vet ikke. Er i utgangspunktet innstilt på å vende tilbake til gamlejobben. Blir nok kontaktlærer på 8.trinn ;-) Helt greit...
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Ja jeg har også hørt slutten av mai, men ene skolen jeg søkte på sendte brev om atde kalte inn til jobbintervju i overgangen arpil/mai, så det er vel ulik praksis. Blir jo kjekt med en 8 klasse da, små og ferske på ungdomstrinnet :-) Gleder du deg til å begynne igjen etter permisjonen?
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 whøøy?? Bytte jobb???? har du ikke fast, eller sondrer du terrenget??
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Joda, jeg er fast ansatt i kommunen, så det er jo litt skummelt å eventuelt bytte. Har tenkt litt på videregående, men er ikke sikker. Har søkt på noen stillinger. F eks 80% engelsk. Så utrolig behagelig å bare ha ett fag... Tja, jeg både gleder meg og gruer meg. Føler jeg har vært borte så lenge, og at jeg er helt utenfor alt nytt Må lese meg opp på Kunnskapsløftet, It´s Learning og alt mulig :-/
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Kunnskapsløftet er igrunnen ikke så skummelt, men du må klare å delgere målene utover og finne måterå måle grad av måloppnåelse på dersom dere ikke har noe bestemt mal for det på skolen du jobber. Går sikkert kjempebra :-)
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Joda, vi/ de har brukt mange møtetimer på å lage planer, så det går nok fint ;-) Jobbet 6 mnd høsten -06 for å tjene opp til ny permisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå