Gå til innhold

3 uker, hvordan er det hoss dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når legges bebien, hvor ofte mateshun/hant på natten. Hvor ofte på dagen? Er bebien mye våken?? Her går det mellom 1-3 timer mellom måltidene på dagen. Som oftes ikke mere enn 2 timer. Hun mates ca 2 ganger om natten, ca 2 og 5. Når hun har våkentid er det stort sett kun for mat og bleieskift:) Her gulpes det dessuten MYE...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det ganske likt som deg...Har ikke noe fast leggetid til gutten vår,men han sover i stua med oss fram til vi tar han med på rommet når vi legger oss.Mates mellom 1-3 timer på dagen..går mest i 1-2 timer.Jeg blir nok dessverre brukt litt som smokk her så ganske ofte hver time... Mates 1-2 ganger om natten..alt utifra når vi får lagt oss men sånn ca i 2-3 tida og i 5-6 tida.

Han er egentlig en del våken på dagen,men det er pga uroligheter som luft i magen,trenger å få rapet og han gulper fært.

Kan jeg bare spørre deg om du gir 1 bryst eller begge til hvert måltid,Har gitt bare 1 men han roer seg sjeldent så lurer på om han trenger begge,kanskje han ville holdt ut lenger før neste mating da:)

Skrevet

Ikke fast leggetid ennå, er som regel i søvn for natten innen 22. Spiser hver 2. time på kvelden. Sover da til 04-05 og så pupp igjen ca 07.

Spiser så ca hver 3. time frem til ettermiddagen. Gulper lite/ingenting.

Mye gulping kan det hende kiropraktor kan hjelpe med.

På dagen har hun i allefall en periode mellom to matinger der hun er helt våken. Av og til to perioder.

Skrevet

Har ikke fast leggerutine. Spiser gjerne 1 1/2 t etter forrige amming på dagen. På kvelden går det gjerne kun en time.. går 3-4 timer mellom en gang i løpet av natta og gjerne et par økter på natten/morningen med 2 1/2t mellomrom...

I starten hadde jeg masse melk-har desverre ikke det lengre. Han tømmer storst sett begge puppene for tiden...Nærmer seg 4 uker.

Tror ikke brystene rekker å fylle seg opp når han spiser så ofte, men det skal jo være oppskriften for å øke produksjonen så jeg får se...

Han har begynt å gulpe endel, og er endel våken i løpet av dagen.

Skrevet

Hos oss prøver jeg med å ha fast rutine..

Bading kl 2100.. Så får hun pupp. Så sovner hun i 22 23 tiden. Får litt påfyll da.. Då sover hun til kl 03, 04 på natten får pupp..

Så våkner hun i kl 6, 7 tiden, får litt mat, så sover hu til kl 0900ca.

Då står vi opp...

Synest at dette fungerer kjempe bra, med mindre hun er plaget med luft.

Er ikke alltid det går med rutine, men prøver i alle fall.

Hun er snart 3 uker..

Skrevet

snuppa mi har snudd døgnet litt hu..sovner i 12-1-2-tida, sover da gjerne til 4-5,pupp,så til 7-8,pupp, sovner igjen og sover gjerne til 11-12...håper snart det blir litt tilbakesnuing av døgnet!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...