Dailis Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Bare en til da:P Usj ,tre uker på meg. Men det er deilig å være ferdig med den ene:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Grattis med vel overstått!!! Kan tenke meg det kjennes litt lettere nå som en til er ferdig:-) One more to go og så er det sommer og fri:-) Men nå må jeg løpe altså.....har jo viktige ærend;-D
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Vel overstått! Håper det har gått bra for deg!!!
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 flink du er =) En til,og du er ferdig og kan puste litt ut.Tenk det da!! Håper det gikk rett til topps.
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Gratulerer håper det gikk bra og lykke til med neste :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå