Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner tårekanalene åpnes minst 5 ganger om dagen, når et barn blir glad for å se mamman sin, når jeg leser om noe vondt eller bra, når noen sier noe fint til hverandre, når noen kysser, ja alt!!

Var gøy i begynnelsen men nå begynner jeg å lure hva som er galt med meg?? er jo ikke gravid igjen eller noe?? kan jo ikke se noe som helst uten å bli rørt til tårer lenger. har ALDRI vært sånn før, heller omvendt, ganske kald. men i de siste månedene har det blitt helt ille!! dette er jo ikke meg!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest neinåaltså
Skrevet

Er sånn jeg også. Var ikke sånn før jeg fikk barn, men har nå vært mamma i 5 år og det har ikke gått over. Blir jo en ny dimensjon på det meste..

Skrevet

Kjenner meg godt igjen, er sånn 1.5 år etter fødsel jeg!

Gråter av ALT! Kan sitte og se en komedie, også bare renner tårene SKIKKELIG!

Lurte også på om jeg var gravid, for var sånn når jeg gikk med bajassen også.. Men har tatt tester, og de er negative så ..

Skrevet

Hmmmm... jeg tror du lider av den ganske normale tilstanden "MAMMA" :-)!!

Har den jeg også! Kjenner akkurat hvordan du har det... og det er på èn måte godt, men nokså tungt også innimellom!

Skrevet

Kjenner meg sååå godt igjen!! Orker rett og slett ikke å lese om alt det forferdelige som skjer lengre, fordi det ender med tårer og høylydte snufs.

Skrevet

Hehehehe, min eldste datter er 20 år, tenk deg hvor mye jeg gråter da;-D

Join the club and get used to it;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...