Gå til innhold

Faen da, hvorfor kunne det ikke vært STORM????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI!

Denne ene halvtimen er hellig altså, og det er lov å leve seg inn;-)

Skrevet

HVEM ER FAREN DA????

Skrevet

enig monajenten,den halvtimen der er HELLIG!!!

faens vilde tøs..

Skrevet

Jeg blir så sint!! :-(

Fjonfrid, jeg aner ikke!!

Men hun var jo sammen med hun...Ellen, var det det hun het? Og så gikk hun på byn for å bli gravid:-s

Skrevet

Hvorfor testet hun farskapet??

Trodde det var til den nye ungen hu ikke visste hvem faren var???

Skrevet

Åååååå!! Frustrerende!

Skrevet

Ja, hun vet ikke til han heller:-s Det er Storm eller Jens-August det....

Men hun var tydeligvis usikker på Gjert sin far også:-s

Skrevet

Bare meg som ikke følger med på Cæsar..??

Skrevet

Er det virkelig noen som ser på den dritten...? Off! :)

Skrevet

Dere vet jo tydeligvis hva det er snakk om:-p

Ingen tvang å gå inn på tråden, så er jo ikke noe poeng å gå inn for å rakke ned på de som ser på da? :-)

Skrevet

stakkars storm :( får helt vondt av han jeg!! hun var sammen med ellen men gikk tilfeldigvis på byen og hadde sex med en dude som hu ikke husker hva heter eller ser ut. og så vet hu ikke hvem som er faren til det nye barnet men står mellom storm og jens august.. ÆSJÅÆSJ!!!

Skrevet

hahaha....jeg er "skap kikker" av Cæsar selv ;-)

Kjenner frustrasjonen koker og sitter å gjemmer meg bak puta når det er pinlige og jævlige ting som skjer...lever meg skikkelig inn de 25minutta ca det står på.

Skrevet

det er en eller annen dude hun traff ute på byen, men hun avbrøyt for ville ikke ha sex allikevel. etter det møtte hun storm og de lå sammen. derfor trodde hun at det var storm som var faren. men så ble hun plutselig usikker når, unnskyld, da hun snakka med belinda om den nye ungen.

hva skjjedde før pause idag? rakk ikke å få sett det:(

Skrevet

Ikke ment som kritikk fra min side. Jeg har sluttet å se det fordi jeg blir avhengig.. Hehe. Så derfor vet jeg hva som foregår. smug titter litt innimellom, men kan ikke ha et liv som er styrt av cæsar. sukk...

Skrevet

Vet jo hva det er, men jeg er bare overrasket over at noen gidder å følge med på talentløse skuspillere. Ser noen minutter innimellom andre ting, men får spader av hvor dårlige de er til å spille.. Rakker for guds skyld ikke ned på noen. :)

Skrevet

Jeg blir også avhengig, haha;-)

Sluttet på se på det en stund og det var såååå deilig, og så så jeg tilfeldigvis én eneste episode, og det var nok:-s

Skrevet

tror det er en som heter roy tror i det var,,,,,han som vilde sa først var faren...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...