Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Jenta mi gulper all melka, nå kommer også grøten i retur.. Prøvde vann med malt, men kom det også.. Venter på time til ho på sykehuset, men det kan jo ta tid:( Bør jeg ringe selv på sykehuset i mårra å høre om det går an å få komme inn?? Ho er jo helt utslitt av gulping å skriking stakkars, får vondt av ho..
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Jeg ville ikke sittet å ventet på den timen på sykhuset, min erfaring er dessverre at det ikke lønner seg å være "snill" og sitte å vente. Ring og mas, gråt i telefonen, forklar din fortvilelse. Da får man som regel time raskere. For sykhuset er babyen bare et navn, men for deg det viktigste i livet, verdt å mase for.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Kommer til å ringe i mårra tidlig, å da kommer eg til å ringe til eg får hjelp..Jenta trenger jo næring!!!!! Ligger nederst på vekta på det skjemae på helsestasjonen, så er ikke mye ho går opp..
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Hadde nok trappet opp på legevakta/akutten nå i kveld om jeg var deg.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Skulle gjerne gjort det, men sambo er på jobb å ingen til å passe den største som ligger å sover.. Men rekner ikke med det hjelper å møte opp på legevakta, snakka med en lege tidligere i dag.. Så her er det lite hjelp å få., Får holde ut til i mårra å ringe rett på sykehuset (er ikke sykehus her)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Ville ringt i morgen tidlig, men hvis du selv synes det haster mer, kan lege fra legevakten komme hjem til deg, de gjør det hvis man selv ikke har mulighet til å komme. Men hvis dette har vært et problem lenge og hun ikke har andre sykdomstegn, slapp, feber osv - er det sikkert best å se en spesialist. Håper hun får sove litt.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Legen i dag sa en spesialist måtte sjå på ho, så blir nok nødt å vente til i mårra ja.. Men tror det skal gå greit, ho er jo i ellers bra form.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå