Gå til innhold

Uff, blir helt fortvila!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi gulper all melka, nå kommer også grøten i retur.. Prøvde vann med malt, men kom det også.. Venter på time til ho på sykehuset, men det kan jo ta tid:( Bør jeg ringe selv på sykehuset i mårra å høre om det går an å få komme inn??

Ho er jo helt utslitt av gulping å skriking stakkars, får vondt av ho..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke sittet å ventet på den timen på sykhuset, min erfaring er dessverre at det ikke lønner seg å være "snill" og sitte å vente.

Ring og mas, gråt i telefonen, forklar din fortvilelse.

Da får man som regel time raskere.

For sykhuset er babyen bare et navn, men for deg det viktigste i livet, verdt å mase for.

Skrevet

Kommer til å ringe i mårra tidlig, å da kommer eg til å ringe til eg får hjelp..Jenta trenger jo næring!!!!! Ligger nederst på vekta på det skjemae på helsestasjonen, så er ikke mye ho går opp..

Skrevet

Hadde nok trappet opp på legevakta/akutten nå i kveld om jeg var deg.

Skrevet

Skulle gjerne gjort det, men sambo er på jobb å ingen til å passe den største som ligger å sover.. Men rekner ikke med det hjelper å møte opp på legevakta, snakka med en lege tidligere i dag.. Så her er det lite hjelp å få., Får holde ut til i mårra å ringe rett på sykehuset (er ikke sykehus her)

Skrevet

Ville ringt i morgen tidlig, men hvis du selv synes det haster mer, kan lege fra legevakten komme hjem til deg, de gjør det hvis man selv ikke har mulighet til å komme.

Men hvis dette har vært et problem lenge og hun ikke har andre sykdomstegn, slapp, feber osv - er det sikkert best å se en spesialist.

Håper hun får sove litt.

Skrevet

Legen i dag sa en spesialist måtte sjå på ho, så blir nok nødt å vente til i mårra ja.. Men tror det skal gå greit, ho er jo i ellers bra form.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...