Gå til innhold

Hælløu!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tilbake fra familiesamling i det Kristiansandske øyriket hele pinsen. Hatt det supert med tre barn og masse slækt. Dyreparken i går, og en utrolig slitsom kjøretur hjem. Eksosanlegget begynte å brumme litt på vei hjem og i dag, på vei til jobb, løsnet det. JEG BARE HATER TING SOM IKKE VIRKER SOM DE SKAL!!!! Avmakten er til å ta og føle på... Hvordan skal jeg få bilen til Kolbotn slik at pappa får reparert??? Æsj!

Hyggelig å se dere igjen forresten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hællæ på deg og!!

Høres deilig ut med familietur til det blide sørland;-)

Og Dyreparken er stas for store og små!

Forstår godt at du BARE HATER TING SOM IKKE VIRKER SOM DE SKAL FOR DET GJØR NEMLIG JEG OGSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er bortkastet tid når man må fikse ting SOM BARE SKULLE VIRKET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan ikke pappan din komme til deg og fikse den da?

Eller kan jeg hjelpe deg med å taue den evt???

Skrevet

Søte deg! Men du skal få slippe å komme hit for å taue... Jeg får nok hjelp i morgen til å binde opp eksosanlegget slik at det ikke faller av... Og heldigvis har jeg jo dårlig hørsel, så det kommer ikke til å bråke så innmari mye når jeg kjører til Kolbotn i morgen. Ikke for meg hvertfall, men kanskje det høres helt til deg ;-)))

Skrevet

hoppsann ;o)

Så vi er flere med slike biler? Jeg kaller di "olabiler"...Man finner deler overlat etter en tur...;o)

Men det verste er jo når eksosrør ramler av,og man plutselig har "den" gromlyden...Huff...

Men fint at pinsa og fridagene var fine =)

Skrevet

Hihihihi, morsom du:-)

Men du lover å si ifra om det er noe jeg kan hjelpe deg med!!!!

Med eller uten ører;-D

Skrevet

Tusen takk for hjelpetilbud!!!!

Theodor sa høyt og tydelig HELLEKÅPTE da han hørte bilen. Da jeg svarte at det ikke var helikopter spurte han forsiktig ... mottosykke????

Skrevet

Fniiiis.........søt da!!!

Skrevet

Hælløu sjæl......

Godt å se deg igjen:o)

Uff da, har du skaffet deg sånn rånebil nå da, det er ikke lurt.......

ÅÅÅåå nei, du skal reparere den ja.... Da blir det bra.

Ting som ikke virker er fryktelig irriterende..... Det har man faktisk lyst til å kaste:o( Men det er kanskje litt drastisk å kaste en bil :o))

Da er det som du sier, bedre å få den reparert.....Men er du sikker på at du kommer deg til Kolbotn da???

Skrevet

Jeg er ikke sikker på at jeg kommer meg dit, men jeg har fått tilbud om hjelp til surring av eksosanlegget samt følgebil...

Skrevet

HE-HE-HE-HE! Jeg kan følge deg! Vårt eksosanlegg har gått og nå futter jeg rundt! Det hadde vært så frykelig morro å ha noen å futte sammen med!

Skrevet

;-))) Det er litt mer enn futting her altså.... Og hjelpen sviktet meg i siste liten. Du skal få en dag i mårå osv...

Skrevet

Det går jo ikke an, å svikte noen i siste liten.

Fy til deg som gjorde det!!!! Men han / hun leser kanskje ikke her???

Skrevet

Han slemmingen leser nok ikke her... Akkurat nå er jeg mest sint på meg selv for at jeg er lei meg og skuffet for det er helt som forventet egentlig...

Skrevet

Men selv om det er forventet så er det lov å håpe at denne gangen, denne gangen går det bra....

Forstår godt at du er sur, du er kanskje like avhengi av bil som enkelte andre er ? (les undertegnende)

Skrevet

Jeg kommer meg ikke på jobb uten....

Skrevet

Det er skikkelig kjipt når sånne avtaler blir brutt - særlig hvis man selv har holdt på å legge til rette for å få det til å gå opp...

Håper du får det til på et annet vis i stedet!

Skrevet

Si ifra om jeg kan hjelpe!!!!

Vi har bil og vi er snille mot de snille:-)

Og du er SNILL!!!

Skrevet

Takk for at du alltid stiller opp og tilbyr deg!!!! Det ordnet seg. Nå venter jeg bare på at bilen skal bli ferdig. Og på regningen selvsagt...

Skrevet

Godt at det ordnet seg!! Jeg håper du hadde ropt ut om vi kunne hjulpet!

Og regningen, ikke tenk på den før den forfaller........det er så kjipt å bruke tankene sine på;-) Tenk heller på alt det hyggelige du skal fremover;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...