"Liten" lykke Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Jeg er GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har bare lyst til å skrike det ut til alle! Helt utrolig at den satt i første pp! Ønsker alle sammen riktig masse lykke til. Spesielt de som har forsøkt en stund! Babystøv til alle****************************
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Gratulerer så mye med hybelboer!! Så heldig du er! Masse lykke til!
Mikkemafian Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Gratulerer så mye!!! Jeg samler opp babystøv i alle tilgjengelige beholdere:)
Mayken Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Gratulerer så mye:) Du gir meg håp om at kanskje vi også kan klare det i 1pp..hehe Har du gått på prevansjon helt til rett før eller sluttet du tidligere? Eventuelt hvilke prevansjon? Jeg må fortsatt vente 10 dager før jeg kan teste, fatter ikke hvordan jeg skal holde ut spenningen:(
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 Gratulerer så masse. håper at vi alle kommer fort etter :-D
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 Så herlig !! Mange gratulasjoner og lykke til videre :-)
"Liten" lykke Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. mai 2008 Hei kanINA! Jeg har brukt nuvaring (p-ring) og sluttet med denne 19. april. Fikk da litt mens, som vanlig ved prev. Etter det må det ha skjedd umiddelbart, iom at jeg har fått positiv test allerede. Lykke til med testingen:) Takker for alle gratulasjoner, og håper det er flere som får lykken av å vente barn i første del av 2009
Mamma-til-3-jenter Skrevet 14. mai 2008 #10 Skrevet 14. mai 2008 Gratulerer så mye!! Og så i 1. pp da!! Wow!!!
"Liten" lykke Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. mai 2008 Takk takk! Jeg sitter her og smiler fra øre til øre, selv om det ikke helt har gått opp for meg...... Er egentlig veldig glad for at jeg er småkvalm hvis det er lenge siden jeg har spist, og at det strekker og stikker i magen. Det gjør det hele mer virkelig:) Masse babystøv******************************
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå