Gå til innhold

Min 7mnd gamle baby gjør meg sprø!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, er så forferdelig å si det, men noen ganger trenger jeg virkelig en laang pause! Makan til sutrete baby! Alt er galt for tiden, holder jeg han på armen, vil han på gulvet, er han på gulvet vil han på armen, mat vil han ikke ha, pupp vil han ikke ha. Soving, hva er det? Det virker ikke som om det er noe som plager han (tenner ol), det er rett og slett bare det at alt jeg gjør er galt! Med en gang vi får besøk/går på besøk/ møter andre folk/ noen passer han, så er han blid som solen selv, tuller og ler. Føler meg som verdens verste mamma, for det er jo tydeligvis MEG han ikke er fornøyd med! Jeg holer på å bli sprø, er så sliten om dagene av all suttringen fra morgen til kveld. Det eneste avbrekket jeg får er når vi triller tur på dagen, for da sitter han rolig å ser seg om, man kan da ikke være ute å trille eller på besøk hele dagen heller da!

Jeg får helt vondt i meg når jeg "klager" over barnet mitt, selvsagt er det det beste som har skjedd meg, og jeg er mer glad i han enn noen andre, men akkurat nå er jeg litt fortvilet! Han har jo vært blid som solen hele tiden, frem til inntil 2-3uker siden. Jeg er alene om daglig omsorg, så er ikke så enkelt.

Kan noen legge på skravle kanskje??

-Fortvilet mamma

Videoannonse
Annonse
Skrevet

selv om det ikke virker som om det er noe som plager han så kan det fint være tennene alikvel.

min begynte plutselig å bli veldig sutrete. sov lite, dårlig til å spise og oppførte seg veldig annerledes. men han var strålende fornøyd blandt andre mennesker. det var kun her hjemme.

ut kom et par tenner og nå er han "samme gamle";)

og det er lov å klage litt i blandt;) det er hardt å være foreldre enten man er en eller to om det!!

sånn periodevis sutring og slike ting vil du nok ha flere av men du kan fint ta det med ro for det er helt normalt. er dems måte å si ifra på at det er noe som plager dem. og det med at det kun er deg og ingen andre er også ganske naturlig. andre mennesker er morsomt. oppmerksomhet på en annen måte, tull og tøys osv osv er for babyene moro;) du er jo der hele tiden så da lar han det gå ut over deg. heeeelt normalt og heeeeelt sikkert ikke siste gangen;)

Skrevet

Min er snart 7 mndr og er på samme måten - jeg tror rett og slett de blir litt lei av å være hjemme og bare være sammen med mammaen sin ;-) Når vi er ute og triller, på kafè, ppå besøk eller på trening, stortrives han. Skjønner ham godt jeg, kjedelig å bare være hjemme! De blir større og de krever mere stimulans og flere utfordringer, og stua har de sett i månedsvis nå - de vil ut å oppleve nye ting!

Skrevet

Min nevø er 7 mnd å akkurat lik. Synes synd på foreldrene i blant. Forhåpentligvis roer de seg etterhvert, men tungt når det står på.

Bare prøv å få litt avlastning så det blir lettere for deg å takle det. Bruk venner og familie.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...