brummemamma- Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Hei- skal til Oslo på møte i morgen, og har satt av litt tid til shopping ) Noen tips til butikker med morsomt eller litt uvanlig barnetøy? Helst i sentrum, siden jeg ikke har veldig mye tid.
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 ikke stikk til sentrum, der er det bare tiggere og horer nå Stikk på Sprell på løkka, der er det mye fint:) (masse retro shit som var kult når vi var små. (70*80-tallet))
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 og om du skal oppover ullevålsveien, ta deg en tur innom cool kidz de har masse tøft! bodter og t-skjorter med band-logo, hummel-tøy m.m. og på veien opp går du forbi rakkerungene, masse fint der også!!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 I Ullevålsveien 5-11, ganske nær sentrum, ligger det 3 babybutikker, Babyshop, Barnevognhuset Rudo samt en fin, ganske ny babyklærbutikk som jeg ikke husker navnet på, der har de litt andre ting. Selv er jeg veldig glad i Nøstebarn, men det ligger ikke i sentrum, vet ikke om det er din smak. På Majorstua ligger Alma & Lukke AS i Schøningsgate 6A, ikke langt fra Bogstadveien.
Sylteflesk Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Kool Kidz på St. Hanshaugen, i Ullevålsveien, og Rakkerungene litt lenger ned i Ullevålsveien. Er ikke så mange kule butikker i sentrum dessverre. Men det er bare 15 min å gå fra Stortinget opp til St. Hanshaugen, eller du kan ta 37-bussen. I sentrum har TINY på Steen og Strøm en del kult av klær og leker, og Den Kule Mage på Glasmagasinet har vel også noe barnetøy.
du og jeg og vi to Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Jepp, ville tatt en tur opp på St.Hanshaugen med 37 bussen fra stortorvet (like ved) - det er bare noen minutters busstur, og så buss tilbake og trikk nr. 11, 12 eller 13 til Grünerløkka. Hopp av på nybrua eller schous plass, kryss trikkeskinnene og i parallellgaten finner du Markveien hvor både Sprell og Liten og Tøff eller hva den heter.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 fiffi og foffo, ny butikk øverst på grunerløkka i Øvre foss 14, rett ved kokosbollefabrikken. har hjorth, mala etc, kjempesøte og spesielle ting!
aya75 Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 Jeg er og enig m de over ta heller turen til ullevållsveien og grunerløkka/markveien. I sentrum er det bare de vanlige kjedebutikkene som ddu har over alt. men jeg ville heller gått jeg da. Er bare tull og omvei å ta buss og trikk. Tar max 15min å gå fra ullevållsveien til markv. Ha en fin oslo-tur!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #10 Skrevet 14. mai 2008 du har jo zara i sentrum like ved stortinget da, mye fint spes til jenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå