Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei- skal til Oslo på møte i morgen, og har satt av litt tid til shopping :)) Noen tips til butikker med morsomt eller litt uvanlig barnetøy? Helst i sentrum, siden jeg ikke har veldig mye tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke stikk til sentrum, der er det bare tiggere og horer nå:)

Stikk på Sprell på løkka, der er det mye fint:) (masse retro shit som var kult når vi var små. (70*80-tallet))

Skrevet

og om du skal oppover ullevålsveien, ta deg en tur innom cool kidz de har masse tøft! bodter og t-skjorter med band-logo, hummel-tøy m.m.

og på veien opp går du forbi rakkerungene, masse fint der også!!

:)

Skrevet

I Ullevålsveien 5-11, ganske nær sentrum, ligger det 3 babybutikker, Babyshop, Barnevognhuset Rudo samt en fin, ganske ny babyklærbutikk som jeg ikke husker navnet på, der har de litt andre ting.

Selv er jeg veldig glad i Nøstebarn, men det ligger ikke i sentrum, vet ikke om det er din smak.

På Majorstua ligger Alma & Lukke AS i Schøningsgate 6A, ikke langt fra Bogstadveien.

Skrevet

Kool Kidz på St. Hanshaugen, i Ullevålsveien, og Rakkerungene litt lenger ned i Ullevålsveien.

Er ikke så mange kule butikker i sentrum dessverre. Men det er bare 15 min å gå fra Stortinget opp til St. Hanshaugen, eller du kan ta 37-bussen.

I sentrum har TINY på Steen og Strøm en del kult av klær og leker, og Den Kule Mage på Glasmagasinet har vel også noe barnetøy.

Skrevet

Jepp, ville tatt en tur opp på St.Hanshaugen med 37 bussen fra stortorvet (like ved) - det er bare noen minutters busstur, og så buss tilbake og trikk nr. 11, 12 eller 13 til Grünerløkka. Hopp av på nybrua eller schous plass, kryss trikkeskinnene og i parallellgaten finner du Markveien hvor både Sprell og Liten og Tøff eller hva den heter.

Skrevet

fiffi og foffo, ny butikk øverst på grunerløkka i Øvre foss 14, rett ved kokosbollefabrikken. har hjorth, mala etc, kjempesøte og spesielle ting!

Skrevet

Jeg er og enig m de over ta heller turen til ullevållsveien og grunerløkka/markveien. I sentrum er det bare de vanlige kjedebutikkene som ddu har over alt. men jeg ville heller gått jeg da. Er bare tull og omvei å ta buss og trikk. Tar max 15min å gå fra ullevållsveien til markv. Ha en fin oslo-tur!;)

Skrevet

du har jo zara i sentrum like ved stortinget da, mye fint spes til jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...