babyprincess Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Dere har gjort det før med meget bra restultat. Nå skal babyen min døpes om 5 dager, å jeg har såååååå lyst å lage en sang til henne...men er så dårlig å dikte også begynner jeg å få utrolig knapt med tid... Vil bruke bamsefars fødselsdag som melodi. Den går sånn: I skogen skulle være fest hos Bamsefar i lia, for Bamsen fyller femti år omtrent på denne tia. Gamle snille Bamsen vår fyller femti år i år. Hei Hurra for bamse far, som er så snill og rar Info om prinsessen: Om gleden da du kom til verden. Den herligste babyen som finnes (selvfølgelig, hehe), Betyr alt for oss. Vi kommer alltid til å støtte prinsessen vår. Hun har gitt livet mening. Jeg er helt forelsket i babyen min. Følte sparkene hennes, en utrolig følelse. Vi så henne på 3d ultralyd, det var fantastisk. Fikk en varm følelse innvendig-kan hun ikke komme fortere, må se henne, avhengig av hennes godhet og kjærlighet, Vi går på babysvømmin og baby sang, babymassasje. Har vært mye ute å flydd. Trondheim, paris, bergen
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Du kjære lille jenta vår, Du er så søt og vakker Nå har du vært og døpt deg, ja Du var så flink, vi takker Deg for den du er og blir Du varmer oss med lattern'din Hipp hurra for dattern vår Du er så fantastisk fin Du reist har allerede gjort Og sammen møter vi verden Du liker deg hvor enn vi er Og koser deg på ferden Du vårt lille solskinnsbarn Takk for at du er så gla' Alt du er, og alt du betyr Gjør mamman din så yr Vi var så veldig spent på deg Vi venta jo så lenge Men alt vi gjorde slik at du Fikk alt du måtte trenge Dagen du kom, den var stor Du er den vakreste på jord Sang du liker kjempegodt Og svømming går så flott
babyprincess Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2008 åååååååååååååååååå, nå ble jeg glad:-) Tuuuuuuusen tuuuusen takk:-) Du er kjempe flink:-)
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Du vokser i en kjempefart, Snart blir du jo stor jente Du aner ikke hvordan det Er å gå og være spente I dag du skinner mer enn meg Jenta vår, vi elsker deg Støtte deg vi alltid gjør Til du står med ring og slør
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Var bare noe jeg smalt sammen på noen minutter, du kan jo bare justere. Men synes den var søt, og er sikker på at jenta deres er slående vakker:-) Lykke til med dåp!
babyprincess Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2008 noen minutter...herre min hatt, hadde tatt meg flere timer og dager med slit, hehe:-) Tusen takk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå