PAVEEL Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 altså etter 80 åra;-) har så lyst på krøller! men vet ikke om jeg tørr. derfor lurer jeg på om noen har kunnskap om det:-) har tykt hår fra før med litt fall, mellom kort og halvlangt.
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Jeg har tatt to ganger, den ene gangen ble det altfor mye krøller så neste gang viste jeg i et blad hva slags krøller jeg ville ha. Ble veldg fornøyd andre gangen, skal ta igjen, bare venninna mi er ferdig med permisjon
PAVEEL Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2008 hva slags krøll ville du ha da? hva slags hår type har du? satt krøllen lenge i?
S.J.E.F.E.N Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Jeg tar permanent i mtt tykke,lange hår ! Blir alltid veldig bra men så kjenner jeg frisøren min veldig godt og hun kjenner meg og håret mitt veldig godt. Noen ganger blir det lite krøller øverst fordi håret er for tungt, da må vi tynne det ut litt så ordner det seg. Jeg har utrolig sterkt hår som tåler alt, så gjør ikke no å ta en permanent til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå