Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei=) Er i uke 14+5 idag og synes ikke magen har vokst noesærli... Syns dette er veldi kjedeli da jeg ikke har hørt hjertelyden og itillegg vokser ikke magen... Jobbuksa mi er blitt trangere og merker det på en del andre klær, i tillegg til på vekta, men synes ikke selv at det vises ennå... Når fikk dere andre mage????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei;) Hadde bare "valpefett" fram til 16-17 uker. Rett rundt ordinær UL begynte den å bli mer rund og fin, og nå noen uker etter er den blitt ganske stor kommenterer i hvertfall mange;) Er nesten halvveis nå;)

Skrevet

hmm, fikk "oppblåst-mage" m en gang nesten, ca uke 7. Uke 10 spurte kontordama på jobben om jeg var gravid, så da var d begynt å bli synlig for andre også. Så var d noen uker m mindre vekst, før magen igjen vokste litt mer, sånn fra uke 14 ca.. d var vel da livmoren begynte sin stigning opp fra bekkenet tror jeg. Så magen din er sikkert like rundt hjørnet, den også;) Nå i uke 16 har den begynt å bli stor synes jeg, og føles litt ekkelt å bøye seg ned, som å ha en ballong på magen, hehe=)

Skrevet

13+1 idag. Syns jeg har fått mage allerede jeg.. Spesielt på kvelden!! Syns det er litt tidlig, så jeg har nesten lurt på om det kan være tvillinger, men det er nok ikke det, for det ligger ikke i familien eller no. Hehe, så jeg er nok bare blitt stor. Ikke så veldig høy da. 163 cm. Hvor høy er du? Men har lest om flere her som ikke har fått mage, og som er i uke 17, så jeg tror det er veldig individuelt:)

Skrevet

Jeg er 173 cm høy og har som sagt gått opp i vekt og var 70 kg før jeg ble gravid.. Hadde jo litt mage fra før av, men synes den kjennes hardere ut og at den har vokst litt, men ikke så mye at andre har begynt å se d, ikke engang samboeren.. Og selv har jeg litt vanskelig for å se d, men regner med den plutseli kommer hoppende ut...;-)

Skrevet

Jeg er 17+3 og førstegangs, og magen har begynt å komme skikkelig den siste uka. Før det fikk jeg "oppblåst-mage" utrolig tidlig - rundt uke 5-6. Så var det på stedet hvil fram til nå - men nå begynner det å bli en helt tydelig kul på den, heldigvis. :) Går ikke an å skjule dette noe særlig lenger, nei. :)

Skrevet

Magen min spratt plutselig ut mer eller mindre over natta! Hehe.. Gikk lissom å ventet på at den skulle bli borte igjen men den ble bare større. Er nå ca 18 uker og det synes ganske godt nå.

Så nå er jeg sikker på at det ikke bare skyldes luft! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...