1881 Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 midjen er en evinnelig problem! Holder på og bli gal her, har innskrenket kostholdet mitt den siste tiden, tatt ex antall sit ups hver dag, jogget ja +++ jeg vet ikke hva! Har gått inn 2 cm på 2 måneder og det er jo ikke noe! Noen som har noen gode forslag til og krympe midjen uten og ty til kirurgiske inngrep? Har gått ned 7 kilo på 2 måneder, men det er bare lårene og armene som blir "slankere! Er det noe galt med kroppen min?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Antall kg ned er veldig bra.. Og punktslanke seg er dønn umulig desverre.. =( Det jeg hørte nedpå studioet hvor jeg trente var at magefettet er det siste som går..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Men det kan ikke være at du også er veldig oppblåst?? For da kan kosthold ha mye og si.. =)
1881 Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2008 Nei, føler meg ikke spesielt oppblåst, er sluttet og spise brød og poteter i håp om en rask nedgang, men det hjelper ikke. vil nok ikke få slanketbl av legen da jeg har normal bmi og jeg ser heller ikke nødvendigheten med tbl for og gå ned i vekt.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Nei nå har jeg ikke nevnt noe om tabletter... hehe=)
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Jeg har også hatt det litt slik, bare at for meg blir ikke bena så fort slanke. Har tidligere trent både pilates, tatt mye sit-ups osv, men har liksom ikke klart å forme midje og mage som jeg vil. Jeg begynte med et midjemål på 93 cm i januar, ved å gå ned endel noen kilo klarte jeg å komme ned til ca 82 cm og det er der jeg stopper uansett hvor slank jeg blir etter fødslene (vært 7 kg letter enn nå og fortsatt ikke smalere etter jeg har født). Så kjøpte jeg denne rockeringen fra USA som "alle" snakker om. Men var skeptisk siden så mange sier at det er umulig å punktslanke seg. Vel, jeg har kun gått ned 1,5 kg til, men målte i går 77 cm om midjen og var også blitt redusert kraftig på sidefelsket, så her funker faktisk rockeringen! Folk kan si hva de vil om at det ikke går an å punktslanke seg, men da synes jeg det er veldig rart at jeg plutselig har klart å miste 5 cm rundt midjen i ukene etter jeg fikk denne ringen og har brukt den. Fikk den litt før påske. Så jeg vil nå anbefale den i hvertfall mot sidefelsket og magen, har aldri hatt fastere magemuskler før jeg, men klart mageskinnet fortsatt er mer kvapsete nå enn før jeg fikk 3 unger ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå