konemor med gutt+spire:) Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 vi var på ultralyd i dag og fikk beskjed om at det mest sannsynlig var en jente. han brukte lang tid men sa han ikke fant noen "tut" så han mente det kunne vere jente. hvor sikre kan vi vere på dette? vil kjøpe klær, men hvordan vet vi at det faktisk er jente? han kan vel bare ha gjemt seg litt....?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Jeg har hørt at de bommer mer på å si at det er jente og det viser seg at det er gutt og at det tryggere hvis de sier at det er gutt. Hvor mye du kan stole på det,kommer jo ann på hvor sikkere legen var.Hos oss var det ikke tvil,de så kjønnsleppene så godt som bare det og dermed stoler jeg på det. Har også fått det bekreftet en del ganger etter det,så jeg er 100% sikker på at det er en liten prinsesse i magen min.
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Da vi fikk beskjed om det sa hun at hun var 100% sikker, og zoomet innpå så vi kunne se selv. Var ikke så lett å ta feil av kan du si:) Men ville kanskje ikke hamstret jenteklær hvis de ikke var helt sikre da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå