Gjest neinåaltså Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Hvor fort fikk dere tilbake menstrasjonen?
Trulte76 Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 fikk den igrunn som vanlig, men jeg blødde mindre og det varte 2 uker hver gang :S. Altså småblødde i 2 uker og opphold to uker..tok den ut etter 8 mnd MEN er ikke alle som får igjenn mensen hell..noen mister den helt, eller bare blør litt en dag og kun bruker truseinnlegg Søstern hun brukte kun et truseinlegg i par dager, så var ho ferdig..
Gjest neinåaltså Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Takk for svar, men jeg mente hvor lenge det gikk før dere fikk tilbake mensen ETTER at spiralen ble fjernet.. Var kanskje litt uklar.. Skal fjerne min i slutten av mnd. Har vært uten blødning i 2 år.
PAVEEL Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 mener du etter at man har tatt den ut? jeg fikk den ikke tilbake, ble gravid en uke etter at jeg tok den ut.. med kondom hihi:-)
Trulte76 Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Å det du mente hehe. leste litt feil jeg da. Husker ikke helt, men den kom ganske fort i gjenge og kom regelmessig og som den skulle 2mnd etter var jo jeg gravid. hoppet av 1 mnd og gravid 2. mnd skulle igrunn hoppe av da også, men min daværende samboer sluttet med den mnd han..så da vikk vi ei tett oppi jula
Gjest neinåaltså Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 eh.. nå ble jeg bekymret. Planen her er nemlig kondom, men har ikke tenkt at det skal bli baby med det første.. Ble du gravid MED kondom altså, den ble ikke ødelagt eller noe?...
PAVEEL Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 kan ikke at vi merket noe hull nei, men måtte jo vært det da.... skulle egentlig begynne m ppiller jeg, skulle bare vente på en blødning først...altså bruke kondom i mellomtidenhihih
Gjest neinåaltså Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 Hjelpe meg. Ja ja, noen må jo være den 1 av 1000 eller noe.. Gratulerer da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå