Gå til innhold

dere som har hatt hormonspiral


Anbefalte innlegg

Gjest neinåaltså
Skrevet

Hvor fort fikk dere tilbake menstrasjonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk den igrunn som vanlig, men jeg blødde mindre og det varte 2 uker hver gang :S. Altså småblødde i 2 uker og opphold to uker..tok den ut etter 8 mnd

 

MEN er ikke alle som får igjenn mensen hell..noen mister den helt, eller bare blør litt en dag og kun bruker truseinnlegg

 

Søstern hun brukte kun et truseinlegg i par dager, så var ho ferdig..

Gjest neinåaltså
Skrevet

Takk for svar, men jeg mente hvor lenge det gikk før dere fikk tilbake mensen ETTER at spiralen ble fjernet.. Var kanskje litt uklar.. Skal fjerne min i slutten av mnd. Har vært uten blødning i 2 år.

Skrevet

mener du etter at man har tatt den ut?

jeg fikk den ikke tilbake, ble gravid en uke etter at jeg tok den ut.. med kondom hihi:-)

Skrevet

Å det du mente hehe.

leste litt feil jeg da. Husker ikke helt, men den kom ganske fort i gjenge og kom regelmessig og som den skulle :) 2mnd etter var jo jeg gravid. hoppet av 1 mnd og gravid 2. mnd :) skulle igrunn hoppe av da også, men min daværende samboer sluttet med den mnd han..så da vikk vi ei tett oppi jula :)

 

 

Gjest neinåaltså
Skrevet

eh.. nå ble jeg bekymret. Planen her er nemlig kondom, men har ikke tenkt at det skal bli baby med det første.. Ble du gravid MED kondom altså, den ble ikke ødelagt eller noe?...

Skrevet

kan ikke at vi merket noe hull nei, men måtte jo vært det da....

skulle egentlig begynne m ppiller jeg, skulle bare vente på en blødning først...altså bruke kondom i mellomtidenhihih

Gjest neinåaltså
Skrevet

Hjelpe meg. Ja ja, noen må jo være den 1 av 1000 eller noe.. Gratulerer da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...