konemor med gutt+spire:) Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 vi var på ultralyd i dag og fikk beskjed om at det mest sannsynlig var en jente. han brukte lang tid men sa han ikke fant noen "tut" så han mente det kunne vere jente. hvor sikre kan vi vere på dette? vil kjøpe klær, men hvordan vet vi at det faktisk er jente? han kan vel bare ha gjemt seg litt....?
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Det sikreste er nok å kjøpe nøytrale klær ja =) Eller eventuelt beholde alle kvitteringer slik at det kan byttes...??
nussie Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Vi så veldig klart at det var jente,da frøkna lå med rompa rett til værs;) Så jeg har handlet ganske mye jente klær:) Fikk jente forrige gang også,var det samme da:))
It's all about me Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Det sikreste er vel aa vente og se naar babyen kommer ut.... MEN hos meg laa hun med beina opp saa ikke alt syntes, jm sa at det hun saa, selv om hun ikke saa alt saa ut som jente....... Det og magefoelesen var nok for meg, saa kommer det en gutt blir han veldig rosa, he he. Var paa kjempesalg dagen etter UL.....
mammatilsommeren Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Vel på 18 ukers kontroll var jordmor litt usikker, hun mente det var jente men kunne ikke bekrefte. Så vi ventet til uke 25 og dro på en 3 d ultralyd, der så vi klart og tydelig at det var ei jente vi ventet. Og det sa han mannen også, det var det første han så...dette er uten tvil ei jente! Ville kanskje dratt på en 3 d og fått "bekreftet! om du på en måte vil være sikker på om det er ei jente du venter. Det koster litt da, men så får du en dvd med små filmklipp og bilder....dette er jo minne for livet!!! Rett etter det var vi og kjøpte en del rosa og til å med malt rommet rosa....så sikre er vi, men det fins seff en liten sjanse på at de kan ha tatt feil...men vi så det ganske tydelig vi da. Lykke til
Babyendelig- får 2 tette=) Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Vi så at vi fikk jente på 3D ultralyd. Står også i papirene våre fra den undersøkelsen, at vi venter et friskt pikebarn =)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Jeg har fått bekrefta det på 3 UL nå at det er jente så vi har kjøpt rosa, lilla o.l Hun har ligget veldig fint til slik at de så det med engang.. Samme gjorde førsta, lå så fint og skreva så var ingen tvil.. Men mamma synes jeg har guttemage denne gangen :-P Hun synes den er mer tutmage en sist, da var den veeeldig rund..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå