bambi på isen Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Noen som vet hvordan reglene er når jeg jobber som vikar?? Har nok sikkert ikke jobbet lenge nok til å få sykemelding heller (første dag var 25 april) og jeg får satt opp vakter fra uke til uke (er i barnehage dette her) Men nå har det seg sånn at jeg har slitt med betennelse i skulderen i vår, har vært veldig bra i et par uker, men nå er skulderen begynt å verke igjen, har kjøpt betennelses dempende gel og naproxen idag for å se om det kan hjelpe, men hva gjør jeg hvis dette ikke hjelper, biter det i meg og venter på ferie (6 juli), eller krysser fingrene for at jeg ikke får så mye vakter frem over??? Gode råd mottas med takk:-)
BettyBoob Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 er vikar og sykemeldt selv. pass på: du må ha vært ansatt i 4 uker før du kan bruke sykemelding. nav beregner sykepengene dine fra 3 år tilbake - 2004, 2005 og 2006. gjennomsnitt eller beste av disse. siden jeg studerte og var hjemme med barn på overgangsstønad, fikk jeg nå utbetalt kr 1950,- kr. for perioden 080408 til 200408!!!!!! dette skulle liksom være 50% av lønnen min.....helt utrolig, men dessverre sant. blakk ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå