Villstyring *2009-baby?* Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Heihei Er kliss ny innpå her og rimelig fersk når det gjelder prøving også, så trenger noen erfarne råd Har gått på p-piller så å si uavbrutt siden høsten 2004, da henholdsvis Trionetta, Cerazette (ustabil syklus i 13 mnd, så funka ikke) å nå de siste 6 (?) mnd Mercilon.. Slutta på Mercilon for enten tre eller fire uker siden (dæven, jeg er surrete ja!) Tok pillene sånn at jeg skulle hoppe over mens, men den kom likevel seint i første uka på brettet (17-18 april) å fortsatte flere dager, så bestemte jeg meg for å slutte, etter to uker på brettet. Mensen var ikke som den pleide å varte fra 17-18 april til 2 mai.. Å nå sitter jeg her å lurer på når jeg skal forvente mens igjen?! Er i første prøveperiode, så skal ikke klage om jeg ikke har noen spire, men håper, håper! (jeg er ikke god til å forklare, så bare spør om noe er uklart..!)
Villstyring *2009-baby?* Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. mai 2008 hjelp?! Kan el ha kommet med en gang jeg sluttet på pillene også kanskje?!
Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Nå kjenner ikke jeg noe til det siste merket ditt med piller, men jeg vet at det veldig forskjellig fra kvinne til kvinne hvordan kroppen klarer å vende seg av med disse hormonene. Noen får tilbake normal, regelmessig menstruasjon med en gang, andre sliter i årevis med uregelmessig mens. Hvis du skulle være så heldig å få en regelmessig syklus tilbake så kan vel tanta ventes (eller kanskje helst ikke) nå på torsdag/fredag? Så sant du har 28 dagers syklus da. Er aldri helt lett å finne tilbake til den "normal" regelmessigheten etter pillen, men når det gjelder å få barn opplever jo også ganske mange at de slutter på pillen, får menstruasjon og så blir gravide med engang Håpe på at ting stabiliserer seg fort hos deg, og at en spire fester seg desto raskere
Villstyring *2009-baby?* Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2008 Jeg har pleid å hatt rimelig stabil syklus etter p-pilleslutt også, faktisk, hvert fall når jeg slutta på cerazette... Men cerazette inneholder vel fint lite hormoner?! Mercilon inneholder litt mer hormoner enn cerazette, men ikke så mye som andre.. husker ikke helt alle virkestoffene, men.. kan jo hende jeg stabiliserer meg kjapt nå å! *krysse fingra* Jeg også tror at jeg skal forvente tr tors/fre, men nå de siste to dagene har jeg hatt det jeg antar er el-slim å i dag litt veeeldi lysebrunt slim... hmm..
Villstyring *2009-baby?* Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2008 Noen flere gode idèer? :| Testa nå negativt i formiddag med CB hvert fall.. (samboer ba meg sjekke det selv om jeg ikke fikk brukt morgenurin, men har en test til liggende som jeg skal bruke om en uke elns.. håper på spire da..
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 halvt år her uten TR etter pilleslutt... ((
Villstyring *2009-baby?* Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. mai 2008 hm.. jeg fikk hvertfall mens etter pilleslutt, men får se om den dukker opp for annen gang da..... muli jeg skal ha i morra/fre.. vanskelig å si.. :|
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå