Gjest Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Får helt vondt langt inn i sjelen av å se tv-reportasjer, og tenk på de som ligger inne i ruinene da...? Så akkurat et innslag der man så barnehender stikke ut av plasten :-( Da gråter jeg altså... Huff!
hit og dit Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Uff ja, det er grusomt. Såg eit klipp der dei gjorde seg klar til å amputere beina på ein gutt (ungdom?), for å få han ut av ruinene. Da fraus eg på ryggen. Og så Burma og da. Tragisk.
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Ja, det er helt jævli:( Grusomt... off:( Klarte ikke kjøpe VG idag da jeg så han mannen på forsiden, som hadde det mest smertelige uttykket i ansiktet jeg har sett på lenge. Barnehender?? *hulk* Takler ikke slikt.. snufs..
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Ja, helt forferdelig... Blir nesten sånn at det blir for mye å ta inn. Vi har det jammen godt...
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Jeg vet ikke hva som har skjedd, men kommer også til å unngå å forsøke å finne ut detaljene rundt hva som har skjedd - hvis jeg blir besatt av slike ting, går det bare for hardt innpå meg. Men sånn i korte trekk - hva har skjedd?
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Svært kraftig jordskjelv. Minst 10 000 døde. Svært mange begravet i ruinene...
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #10 Skrevet 13. mai 2008 Det er helt tragisk, ja. Huff, jeg må holdes oppdatert på alt, og dette har gått inn på meg, ja..
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #11 Skrevet 13. mai 2008 http://www1.vg.no/bildespesial/show/spesial.php?id=6169 Huff....! :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå