Gå til innhold

For en tragedie i Kina :-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Får helt vondt langt inn i sjelen av å se tv-reportasjer, og tenk på de som ligger inne i ruinene da...?

 

Så akkurat et innslag der man så barnehender stikke ut av plasten :-(

Da gråter jeg altså...

 

Huff!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ja, det er grusomt. Såg eit klipp der dei gjorde seg klar til å amputere beina på ein gutt (ungdom?), for å få han ut av ruinene. Da fraus eg på ryggen.

 

Og så Burma og da. Tragisk.

Skrevet

Ja, det er helt jævli:( Grusomt... off:(

Klarte ikke kjøpe VG idag da jeg så han mannen på forsiden, som hadde det mest smertelige uttykket i ansiktet jeg har sett på lenge.

 

Barnehender?? *hulk* Takler ikke slikt.. snufs..

Skrevet

Ja, helt forferdelig...

Blir nesten sånn at det blir for mye å ta inn. Vi har det jammen godt...

Skrevet

Jeg vet ikke hva som har skjedd, men kommer også til å unngå å forsøke å finne ut detaljene rundt hva som har skjedd - hvis jeg blir besatt av slike ting, går det bare for hardt innpå meg. Men sånn i korte trekk - hva har skjedd?

Skrevet

Det har vært et kraftig jordskjelv:-(

Skrevet

Svært kraftig jordskjelv. Minst 10 000 døde. Svært mange begravet i ruinene...

Skrevet

Meldt om 18.000 døde til no :(

 

Helt grusomt :(

Skrevet

Det er helt tragisk, ja. Huff, jeg må holdes oppdatert på alt, og dette har gått inn på meg, ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...