Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Vi diskuterer en baby nummer tre. Jeg stemmer ja, mannen min er i tvil. Hans største ankepunkter går på økonomi og plass. Mener vi må bytte bil blant annet. Sånne rent praktiske ting.. Jeg mener det alltids ordner seg uansett, og tenker nok mer med hjertet enn ham i dette.. Vi har to barn på 2 og 5 år nå. Noen her med 3 eller flere barn som kan si noe om plass-mangel og økonomiske utfordringer..? .. Er overgangen SÅ stor liksom..
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Samme situasjon her men barna er 8 og 6 år. Jeg har lyst å lage nummer 3 og mannen er i tvil han tror at vi skal bli(stressed) med tre barn.
Sånn kan det gå Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Merket ingen overgang fra 2 til 3. Vi var studenter begge to i studentleilighet og hadde et gammel bilvrak den gangen, men så likevel ingen grunn til ikke å få nr. 3. Han var planlagt til og med. ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Vi venter nr 3. Har to fra før på 4 og 2 år, så de kommer temmelig tett. Bor trangt, har for vanlig bil . Men jeg visste jeg kom til å angre i ettertid hvis vi ikke klemte til med sistemann nå. Har alltid ønsket meg 3, og var sikker da nr 2 ble født at han ikke kunne bli den siste.
Nosa Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Hei! Vi fikk nr. 3 nå i februar. Jeg jobber bare halv stilling og studerer hel ved siden av, og vi har bare tre soverom, men de to eldste deler rom nå. Var vel ikke helt som planlagt, men det føles veldig riktig! Økonomien er egentlig bare et spørsmål om prioritering, og vi er innstillt på at det kan bli litt trangt til jeg er ferdig med utdanningen, det er litt trangt nå også da jeg har 100% permisjon, men ikke verre enn at vi har alt vi trenger og enda litt mer. Så får vi leve med et kjøkken fra 70-tallet og pusse opp litt nå og da, mange av våre venner som må ha alt perfekt med en gang, men det er jo innstillingen det kommer an på. Vi storkoser oss med snuppa og når ungene er små krever de heller ikke så mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå