Ullbærta Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Jeg har nå hatt kynnere i tre timer sammenhengende og det varer fortsatt - opplevde aldri noe sånt så tidlig i første svangerskap. Vet det er mer vanlig når det ikke er første svangerskap men håper virkelig ikke dette blir trenden, er jo utrolig slitsomt. Noen flere som har så langvarige kynnere? Jeg er i uke 24.
Sjokoladebanan Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 jeg er førstegangsfødende så jeg har ikke opplevd kynnere, hvordan føles det egentlig...? fikk ubehag i magen tidligere i dag, føltes som luftsmerter, men gav seg etter en pitteliten stund. kan det være en kynner???
Trulte76 Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 når magen strammer seg og blir hard, da har du en kynner De trenger ikke være vonde
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Uff ja,kjenner til det. Det er så slitsomt,blir rett og slett utslitt av det og jeg blir kvalm av det i tilegg. Jeg kan råde deg til å få noen til å stryke deg over korsryggen.ikke massering,men litt bestemt stryking,da føler jeg at det roer seg litt,for en liten periode i alle fall. JM sier at dette kan plutselig gå over,men en kan også regne med å kjenne det resten av svangerskapet. Ønsker deg masse lykke til.
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Jeg har også hatt sånn siden uke 24. Hadde en som varte i 1 1/2 time, og det var ikke mye deilig. Lå i sengen, og føltes nesten ut som om jeg skulle føde. Nevnte det til jordmor, og da fikk jeg beskjed om å ringe føden hvis det skjedde flere ganger. Det kan visst sette i gang en for tidlig fødsel. Fikk beskjed om å ikke jobbe mer enn 50%, og ta det veldig med ro.
Sjokoladebanan Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 var ute å gikk da så tenkte ikke over å kjenne etter om magen ble hard hehe.. var sikkert bare luftsmerter da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå