Gå til innhold

Er deres gutter guttete??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er vi på løkka og spiller fotball hele ettermiddagen, og med engang vi kommer hjem er det innebandy og køller som gjelder. Og innimellom der er det traktor, motorsykkel, gravemaskiner, båter og tilhengere som opptar tiden hans.

Han er lidenskapelig interresert i alle typiske gutteting, og sparker og sparker ball dagen lang. Dribler og skal score mål! Skal kjøre å se på gravemaskiner og motorsykler, og skal sitte bak rattet i bilen vår og ratte og gire.

At jeg ikke blir tynn av all den løpingen er et under, he he:o))

Nå er det cars på tv for mini, pjuuh, og data for mor:-))

Og hvordan er jentene deres, he he... Sitter de kun og pusler med ponni?? *drømme*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sunniva er sønnen far aldri fikk hehehehe hun er skikkelig gutt:)

Skrevet

Ja, begge to er skikkelig guttegutter.

Bare biler, traktorer, baller etc som gjelder.

Begge har både bamser og dukke, men de ser aldri på de i det hele tatt...

Skrevet

Han er veldig guttete ja! Er utroolig opptatt av biler, gravemaskiner, trailere, fotball o.l. Er veldig bøllete også, og "brautete", sånn som gutter ofte er..;) Han er en skikkelig gutte gutt. De sier det i bhg, at han er en skikkelig gutte-gutt..;)

Skrevet

Jenta mi leker med dukker, lekekjøkken, bamser, doktorkoffert, motorsykkel, biler, låner pappas verktøy, er overbegeistret over alt på hjul. Om hun ser en traktor eller en sparkesykkel, hun er like glad.

Skrevet

Forresten:

Eldste er en følsom type som ikke er brautende, men heller litt sjenert. Minsten på 16 mnd er uredd og dumdristig uten like... Han er svært sosial.

Skrevet

Veldig gutt. Aktiv, biler, fotball, leke krig, superhelt, sloss... Men veldig kosete og kjempe glad i lillebroren sin.

Skrevet

Heldigvis er han glad i å kose med mamman sin, hi hi... Og skal helst ha med mamma da på alt dette! På lørdag morgen hadde han sneket seg ut av sengen og ned i første etasje, hvor vi finner han spisende på potetgull og med fotballsko, i bare bleia! Kom skal vi spille fotball mamma, drible og score mål!!! Herregud:-\

Skrevet

Sønnen min på 2 år digger gravemaskiner, snekkring, saging osv. (faren er snekker). Kjører rundt med biler og er brå med lekene. Ja, han er skikkelig guttete:)

Skrevet

Jenta på 6 er over verste rosaprinsesse alderen nå, nå går det på tegning, perler og Hanna Montana ...:P

Mini på to er gutt!!!!!!!!!!!!!

Gravemaskiner, biler, fly... bang bang leker, spille ball og bråking....

Så ja.. han er veldig guttete...

Skrevet

Stortsett går det i biler, traktorer ol. Men hender de setter seg ned med en dukke eller "lager" mat også.

Skrevet

Han på 5år er gutt men ikke guttegutt. Litt for pysette for de skumle ting. Minstemann på snart 3år han er GUTT med veldig store bokstaver. Han finner vi enten i garagen sittende på en gressklipper eller ute i traktoren. (så her gjemmes alle nøkler godt)

Han så t.o.m at jeg hadde fått nye dekk på bilen en dag. Jeg leverte han i bhg, fikk ett plutselig innfall å kjøpte nye sommerdekk, og fikk de lagt om mens jeg ventet (så felgene var jo de samme) MEN det så han da jeg hentet han(sjokk).

Da vi dro hjem fra hytta i helga ble vi forbikjørt at 2 stk mc. Han sa det er Honda, og da den andre kjørte forbi sa han merket på den, som jeg selvsagt ikke husker. Og i følge mannen(som er totalt bil og mc freak) hadde han helt rett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...