Ina25♥med gull i magen Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Da jeg våknet i dag tidlig var jeg skikkelig svimmel. Det snurret skikkelig rundt og rundt... varte i mer eller mindre 30 minutter. Ekkelt... Klarte ikke stå opp av senga - føltes ut som jeg var helt dritings, hehe. Så ikke klart og alt snurret rundt i rasende fart... Har vært litt småsvimmel senere i dag også, men bare korte perioder og bare litt i forhold. Hva kan det komme av?
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 hmm, dårleg blodsirkulasjon eller jarn mangel kanskje. Om du søv i same stillinga lenge, kan blodet går seint, noke som fører til lite oksygen til hovudet. Beveg føter og fingra (evnt også større kroppsdelar) for å få fortgang i ting, og ikkje stå opp med brå bevegelsar. Drikk vatn, det hjelper mot det meste;) Jarn-mangel(lav blodprosent) kan føre til svimmelheit, det blir i allefall eg. Du kan høyre med lege eller jordmor om dette, muleg å ta ei blodprøve for å sjekke. God bedring i alle fall!
Ina25♥med gull i magen Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2008 Hm, vet ikke om jeg sov lenge i samme stilling - men vet at jeg ikke har lite jern. Var hos legen forrige uke, og fikk beskjed om at jernlageret mitt var veldig bra. Ikke hadde jeg stått opp heller - våknet av at jeg var svimmel... Merkelig... Får håpe det var en engangsopplevelse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå