*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Gruer dere dere til fødselen eller gledere dere dere? Jeg har ikke lang tid igjen selv, og får litt søkk i magen når jeg tenker på at det faktisk er JEG som skal få ut dette barnet! Syntes det er litt skremmende, man vet jo aldri hvordan fødselen blir. Lykke til uansett!
Dubros Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Jeg har en uke igjen til termin, men gruer meg ikke. Jeg gleder meg og er veldig spent på hvordan det vil kjennes ut å faktisk føde en baby Er dog litt skremt av de historiene hvor man revner herfra til evigheten, men satser på at det også går bra. Men tanken har jo slått meg, etterhvert som magen har vokst, og dermed også babyen, at den jo skal ut der nede. Ganske rart egentlig...
Lillegulle<3 Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 En uke igjen jeg også, men kan bare si at jeg gleder meg til fødselen. Jeg vet det kommer til å gjøre helt forferdelig vondt, men tror også at det er verdens fineste opplevelse. Blir veldig skuffet hvis jeg må ta keisersnitt for jeg vil ikke gå glipp av en normal fødsel.. Gleder meg og er positivt spent
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Har 5 dager igjen og jeg gleder meg masse, det har jeg gjort hele tiden men gleder meg ekstra mye nå som jeg er så lei av og gå gravid!!!
*Super*Mamman* Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 4 dager igjen her, og gleder meg kjempemasse.. Vet jo hva jeg går til og VET hvor vondt det kommer til å bli.. Men er alikevell ikke redd o.l.. En fødsel er utrolig spennede, og en helt fantastisk opplevelse! Synes jeg er så innmari heldig som skal gjennom det igjen jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå