Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Det er forjævli. Tenker ikke på noe annet enn han jeg vil ha. Tungt og ta seg av barn og hus,når jeg bare gråter:-(
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Uff da :-( Kan du la noen passe barna noen timer, eller en natt? Så kan du kanskje snakke og gråte ut med en venninne eller noe? Sender bare en klem, jeg, for det er ikke lett å vite hva man skal si. Annet enn et ja, det er vondt. Og det går over en gang. Men regner med at det ikke trøster så mye nå... *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå