Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Mini begynte i barnehage forrige uke. Han er 2 år, og jeg har vært hjemme med han til nå. Er skikkelig vanskelig kjenner jeg, jeg var med der 3 dager på tilvenning og så farer overalt:( For eksempel at han skal velte av en lekebil og slå hodet i noe:( Er så redd det skal skje noe med lille mini. Er det flere som har eller har hatt det sånn? Eller er jeg bare overnervøs etter å ha vært hjemme med han i 2 år.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Helt normalt å være hønemor når man skal overlate ungen sin til andre. Jeg var også sånn... Skal de få klatre der selv?? Er ikke dette litt skummelt.... osv. Men så begynte jeg å sammenligne med min egen arbeidsplass. Jeg jobber selv på småbarnsavd, og det er jo på samme måten der. Barna får prøve litt selv, og de klarer mer selv enn det foreldrene tror. Vi iler til å hjelper dem vettu;) Vi lar de selvfølgelig ikke gjøre det som er farlig. Men... jeg skjønner akkurat hva du tenker! Det går over etterhvert... Vi må bare venne oss til tanken på at andre passer våre barn. Gutten min har hatt noen småsår og kuler, men ikke mer enn det han ville hatt her hjemme:) Det blir jo en slags tilvenning for oss mødre også. N@
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Takk for svar:) Ja er vel normalt å føle det sånn. Mini virket å finne seg godt til rette, men er jo det der m å slippe taket da... Godt å høre fra en som har sett begge sider av saken;) Ja er nok vel så mye tilvenning for oss foreldre....det blir vel lettere etterhvert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå