christinajentå "høygravid" Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 eg er 8+2 og har fått nokså tydelige menssmerter i både mage og rygg.. er dette normalt? andre som har det slik? mener ikkje stikkninger, men menssmerter?
tøttomedguttimagen*PÅ OVERTID* Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 jeg har snakket med legen min om dette, for jeg og hadde slike "menssmerte", han forklarte det slik at det er leddbåndene som strekker seg pga den voksende livmoren og det var helt normalt og ha slike smerter.. men hvis smertene øker og hvis de vedvarer over lenger tid (dvs, hvis de ikke bare kommer i intervaller - nå og da, men at de er konstante) ville jeg ha tatt kontakt med legen din! lykke til videre:)
EnLitenPrins Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Har det ganske ofte jeg og Tror det er helt normalt!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Helt normalt!! Er litt guffent når det står på..Hadde det mye de første ukene, men nå har det vært opphold en stund..For et par dager siden begynte det på igjen og varte ca et halvt døgn..bare ventet på at jeg skulle begynne å blø, men ingenting blod heldigvis. Min lege sier også at det er helt normalt, noen har det til og med hele svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå